تولید نخستین رینگ و بلوک دیواره کوره‌های قوس الکتریکی در کشور

تولید نخستین رینگ و بلوک دیواره کوره‌های قوس الکتریکی در کشور

آقای مهندس حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» اظهار داشت: شرکت اطلس سرام کویر یک شرکت دانش‌بنیان است که از سال 1392 راه‌اندازی شده و در سال 1395 توانست عنوان دانش‌بنیانی خود را دریافت کند. در سال 1397 شرکت ما عضو ستاد نانو شد.

وی افزود: شرکت اطلس سرام کویر توانست محصولات جدیدی را در بازار که در داخل کشور قابل تولید نبود و قطعات صنایع نیروگاهی مانند سرامیک‌های محفظه توربین‌های گازی را تولید کند.

مدیرعامل شرکت اطلس سرام کویر اضافه کرد: این شرکت همچنین پروژه‌های را در دست اقدام دارد که به سمت تولید انبوه رینگ و بلوک کوره‌های قوس الکتریکی در صنایع فولادی برود. در حال حاضر در چندین شرکت این محصول مورد استفاده قرار گرفته و چندین شرکت دیگر نیز در آستانه قرارداد با شرکت ما برای دریافت این محصول هستند.

حسین زاده در خصوص مشتریان شرکت اطلس سرام کویر، عنوان کرد: شرکت فولاد مبارکه، فولاد خراسان، فولاد سبا، فولاد بناب و…. از جمله شرکت‌های مطرح مشتریان ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: محصولات شرکت ما با روش فناوری نانو و به روش فوق سرمایش تولید می‌شوند. در این روش سیمان حذف شده و به همین دلیل نبود سیمان، خوردگی شیمیایی به شدت کاهش یافته و در نتیجه آن، طول عمر محصول و شوک‌پذیری آن افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت اطلس سرام کویر تصریح کرد: محصولات شرکت ما رینگ و بلوک کوره‌های قوس الکتریکی، ول بلوک مذاب و ول بلوک فورس پلاک برای صنعت فولاد که در پاتیل استفاده می‌شود، اسپلیت رینگ و ول بلوک‌های بخش تاندیش محصولات دانش‌بنیان شرکت ما هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.