غرفه اطلس سرام کویر در جشنواره صنعت برق ایران

غرفه اطلس سرام کویر در جشنواره صنعت برق ایران

غرفه اطلس سرام کویر در جشنواره صنعت برق ایران:

غرفه اطلس سرام کویر در جشنواره صنعت برق ایران نمایشگاه بین‌المللی تهران:

در آخرین روز از جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران، نمایشگاه بین‌المللی تهران، غرفه برق حرارتی، پژوهشگاه برق حرارتی با اهدای لوح تقدیر، از شرکت اطلس سرام کویر به عنوان یکی از شرکت‌های برتر تولیدکننده تجهیزات و مواد عایق حرارتی در کشور تقدیر کرد.

در این مراسم، مدیر پژوهشگاه برق حرارتی، با اشاره به اهمیت استفاده از تجهیزات و مواد عایق حرارتی در صنعت برق،

گفت: «شرکت اطلس سرام کویر با تولید محصولات باکیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی، نقش مهمی در توسعه صنعت برق کشور ایفا کرده است.»

وی همچنین از حضور کارشناسان شرکت اطلس سرام کویر در غرفه برق حرارتی نمایشگاه بین‌المللی تهران قدردانی کرد و گفت: «تعامل و همکاری بین صنعت و دانشگاه، یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه فناوری است.

حضور کارشناسان شرکت اطلس سرام کویر در غرفه برق حرارتی، فرصتی برای آشنایی بیشتر صنعتگران و پژوهشگران با محصولات و خدمات این شرکت فراهم کرد.»

اهدا لوح تقدیر به شرکت اطلس سرام از طرف پژوهشگاه برق حرارتی
اهدا لوح تقدیر به شرکت اطلس سرام از طرف پژوهشگاه برق حرارتی

حضور کارشناسان شرکت اطلس سرام کویر در غرفه برق حرارتی

در آخرین روز از جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران، نمایشگاه بین‌المللی تهران، غرفه برق حرارتی، کارشناسان شرکت اطلس سرام کویر حضور داشتند و به ارائه محصولات و خدمات این شرکت به بازدیدکنندگان پرداختند.

در این غرفه، محصولات متنوعی از شرکت اطلس سرام کویر، از جمله عایق‌های حرارتی فلزی، عایق‌های حرارتی نسوز، عایق‌های حرارتی الاستومری، عایق‌های حرارتی فوم و عایق‌های حرارتی شیشه‌ای، به نمایش گذاشته شده بود.

غرفه اطلس سرام کویر در جشنواره صنعت برق ایران
غرفه اطلس سرام کویر در جشنواره صنعت برق ایران

کارشناسان شرکت اطلس سرام کویر، ضمن ارائه توضیحات لازم در مورد محصولات، به پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان نیز پرداختند.

در این نمایشگاه، استقبال خوبی از محصولات شرکت اطلس سرام کویر صورت گرفت و بسیاری از بازدیدکنندگان، از کیفیت و قیمت مناسب این محصولات رضایت داشتند.

  • بازدید معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از غرفه اطلس سرام کویر در جشنواره صنعت برق ایران/ نمایشگاه بین‌المللی تهران

 

شرکت اطلس سرام کویر

پژوهشگاه برق حرارتی به عنوان یکی از مراکز مهم علمی و تحقیقاتی در زمینه برق، از شرکت اطلس سرام کویر به عنوان یکی از شرکت‌های برتر تولیدکننده تجهیزات و مواد عایق حرارتی در کشور تقدیر کرد.

کارشناسان شرکت اطلس سرام کویر در آخرین روز از جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران، نمایشگاه بین‌المللی تهران، غرفه برق حرارتی حضور داشتند و به ارائه محصولات و خدمات این شرکت به بازدیدکنندگان پرداختند.

  • بازدید مدیر عامل برق حرارتی دکتر عبدالرسول پیشاهنگ از غرفه اطلس سرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.